Jak dodać sobie energii w czasie treningu?

Podczas treningów skupieni jesteśmy przede wszystkim na wynikach oraz osiąganiu jak najlepszego czasu. Dopiero po zakończeniu treningu odczuwamy prawdziwe zmęczenie oraz spadek energii. Taka sytuacja nie jest niczym zaskakującym – już po godzinie intensywnych ćwiczeń nasz organizm zużywa zasoby glikogenu i szuka energii w innych elementach naszego ciała. Jak temu zapobiec?

Żele i batony energetyczne dla trenujących

Kiedy w organizmie zaczyna brakować elementów niezbędnych do tworzenia energii ciało zaczyna czerpać je z włókien mięśniowych, wpływając na spowolnienie ich budowania. To sytuacja szczególnie niepożądana w przypadku osób nastawionych na budowanie masy.
Wykorzystując żele i batony energetyczne jesteśmy w stanie dostarczyć ciału dodatkowy zastrzyk energii, który pozwoli nam na dokończenie treningu czy na szybkie zregenerowanie sił. W przypadku batonów energetycznych ich struktura to przede wszystkim ziarna zbóż, orzechy, ale również cukry proste, w tym miód. Taki skład sprawia, że organizm szybko przyswaja produkt i zamienia go w niezbędną dla nas energię.

Kto może stosować produkty energetyczne?

Przede wszystkim sportowcy, ale również osoby aktywne, nastawione na duży wysiłek. Batony i żele sprawdzą się idealnie podczas maratonów, wyścigów kolarskich, biegów przełajowych, ale również w czasie wspinaczki górskie czy po pływaniu.

Wejdź na https://strefamocy.pl i zapoznaj się z szeroką ofertą witamin, suplementów oraz odżywek